Zásady cvičení Power Plate

Zásady cvičení Power Plate

  • Při cvičení na Power Plate Ostrava začínejte s nejnižší intenzitou vibrací, dokud Vaše tělo nepřivykne novému způsobu cvičení.
  • Při cvičení nikdy nepropínejte kolena, vždy je mějte mírně pokrčené.
  • Při cvičení vždy držte zpevněný střed těla – břicho, záda, boční břišní svaly.
  • Při tréninku na Power Plate Ostrava nestůjte na patách. Váhu těla přeneste na přední část chodidel.
  • Na Power Plate Ostrava nikdy nepokládejte hlavu, břicho, hruď a záda.
  • Mezi jednotlivými cvičeními na Power Plate v Ostravě je doporučena 48 hodinová přestávka – optimální trénink je 2 – 3x týdně.
  • Před prvním cvičením si pečlivě přečtěte seznam kontraindikací. Při jakýchkoliv pochybnostech se poraďte se svým lékařem.
  • Při cvičení nezapomínejte pít a pravidelně dýchat.
  • Před cvičením si pečlivě prostudujte přiložené materiály pro lepší výsledky.

Kde nás najdete

Kostelní 4/11
702 00 Ostrava

Otevírací doba

Po 07:30-20:00

ÚT 07:30-20:00

ST 07:30-20:00

ČT 07:30-20:00

PÁ 07:30 -20:00

So - Ne dle domluvy

Telefon
Majitelka :

+420 776 207 608

Studio :

+420 776 166 974

Připojte se k nám